Preskoči na glavni sadržaj

MOURINHO I 12 MINUTNI MONOLG!

Nije lako proteklih dana biti u njegovoj koži. Mourinho je bukvalno stjeran uza zid poslije eliminacije u Ligi Prvaka od Seville, kao u vrijeme kada je nizao poraze sa Chelseaja i dobio otkaz na Stamford Bridgeu.

Iskusni nogometni vuk ne da na sebe. Iskoristio je konferenciju uoči utakmice sa Brightonom u FA kupu, da iznese svoju obranu i to 12-minutnu bez ijednog prekida od strane novinara.
Bio je surov, ali i realan i grijeh bi bio izbaciti mu nešto iz kompletnog monologa.


“Znam šta su navijači i znam da imaju pravo na mišljenje i reakcije, ali u nogometu postoji nešto što se zove nasljeđe. Pokušati ću da prevedem sa mog portugalskog na engleski koji mi je nešto lošiji, pojam 'nogometnog nasljeđa', a to je stanje kluba i tima koji menadžer naslijedi od prethodnika. To je nešto kao posljednja titula Manchester Uniteda u Ligi Prvaka, što se nije događalo često u povijesti ovog kluba, a posljednji put je viđeno ovdje 2008. godine.”

“U sezoni 2011/12, United je ispao u grupnoj fazi LP, a grupa je bila skoro slična kao ove sezone - Benfica, Basel i Otelul. Godine 2013. na Old Traffordu ispao je u osmini finala, ja sam bio tada na drugoj strani. Potom, 2014. Manchester je ispao u četvrtfinalu, 2015. nije se ni igrao međunarodni nogomet ovdje, a 2016. kada se međunarodni nogomet vratio u Manchester ispao je u nokaut fazi. U 2017. sa mnom je United igrao i osvojio Ligu Europe, i vratio se u Ligu Prvaka. Ove 2018. u grupnoj fazi smo imali 15 bodova od mogućih 18 i izgubili kod kuće u revanšu osmine finala.”

“Dakle, u sedam godina sa četiri različita trenera Manchester United se samo jednom nije kvalificirao u Europu. Dva puta je ispao u grupnoj fazi, a najveći uspjeh bio je četvrtfinale Lige Prvaka. To je nogometno nasljeđe. Ako pređemo na Premier ligu, posljednja titula ovdje osvojena je 2013. godine, a u četiri vezane sezone Manchester United je bio četvrti, peti, šesti i sedmi. Dakle, u posljednje četiri godine, najbolji rezultat ovog kluba je četvrto mjesto. I to je nogometno nasljeđe.”

“Poštujem navijače Manchester Unteda, sve njih, i one sa kojima pričam i one s kojima ne pričam. I sretan sam jer postoje oni koji razumiju ovo nogometno nasljeđe, shvaćaju proces koji se odvija otkako sam došao.”

“Kada sam stigao u Real Madrid, znate li koliko sam imao igrača da su igrali četvrtfinale Lige Prvaka? Alonso sa Liverpoolom, Casillas sa Realom i  Ronaldo sa Manchesterom. Svi ostali nisu ni primirisali četvrtfinalu. To je nogometno nasljeđe.”

“To su realne stvari. Dati ću vam još nekoliko realnih činjenica. U posljednjih sedam godina najgori plasman Manchester Cityja u Premier ligi bio je četvrto mjesto. U posljednjih sedam godina Građani su dva puta bili prvaci Engleske, ako hoćete i tri puta, a dva puta su bili drugi. I to je nogometno nasljeđe. Znate li šta je još nogometno nasljeđe? Otamendi, De Bruyne, Fernandinho, David Silva, Sterling, Aguero, investicije iz prošlosti koje nisu kupljene u protekle dvije godine.”

“Znate li koliko je Unitedovih igrača otišlo iz kluba prošle sezone? Gdje oni igraju, kako igraju i da li uopće igraju. I to je nogometno nasljeđe.”

“Jednog dana kada dođe novi menadžer u Manchester United on će ovdje zateći Lukakua, Matića, naravno i De Geu koji nekoliko godina ovdje igraju, sresti će nogometaše sa drugačijim mentalitetom, kvalitetom, prošlošću, statusom...”


“Iz nekog razloga plasirate se u četvrtfinale Lige Prvaka kao što je sada slučaj i tamo vas čekaju klubovi koji su stalno tamo. Barcelona je stalno tamo u proteklih sedam-osam godina, Real Madrid, Juventus i Bayern također. Povremeno se pojave neki klubovi kao što je bio moj Inter, ili Monaco iz prošle sezone, ali su oni prvo spomenuti tamo s razlogom. Ostali nisu.” 

“Dobra stvar za mene je što sam na istoj valnoj dužini sa vlasnicima, sa direktorima Woodwardom i Arnoldom, razumijemo se, slažemo oko svega, čak i investicija, svjesni onoga što imamo i šta nam treba. Znamo šta ćemo da radimo kad se sezona završi, razumijemo se, tako da je život u klubu jako lijep. Očekuje me uzbudljiv posao.”

“Jučer sam se sreo sa novim radnikom u klubu, kojeg sam pitao - 'zašto si došao ovdje da radiš?' Rekao mi je da radim dobar posao, da je ovaj klub velika prilika za sve i da je izazovno raditi u Manchester Unitedu. Bravo, i moja odluka da dođem ovdje prije dve godine bila je bazirana na istom mišljenju. Mogao sam da odem u drugu zemlju ili ligu da osvajam prvenstva u kojima ste prvak i prije nego što počne i stavim pare u džep, ali ovdje sam gdje sam i nema šanse da se promijenim.”
“Ne znam da li znate za taj izraz, ali postoji izreka da je svaki udar u zid istovremeno ulaz negdje. Neću da bježim, skrivam se ili da plačem samo zato što sam čuo nekoliko pogrdnih povika sa tribina. Neću da se krijem po tunelima i sklanjam, na sljedećoj utakmici ću prvi izaći na teren. Ne plašim se da preuzmem odgovornost."

“Kada sam imao 20 godina bio sam nitko i ništa, tamo nečiji sin, ali sa punim ponosom. Sada imam 55 godina i to sam što sam, sve što sam napravio u karijeri je posljedica mog talenta i karaktera. Znam da me mnogi ne vole, da ih ima puno, svjestan sam da sam mnogima upropastio živote za sve ove godine osvajajući trofeje pa stalno govore: 'evo ga ovaj, opet je osvojio nešto'.” 

“Deset mjeseci nisam ništa osvojio, toliko je prošlo od moje posljednje titule, pobijedio sam u međuvremenu Liverpool i Chelsea, pa izgubio od Seville i izgleda da je došlo vrijeme da ti hejteri konačno budu sretni. Naučio sam tokom svog formiranja osobnosti kroz religiju da budem sretan ako su i drugi sretni, tako da sam u ovom trenutku stvarno sretan”, završio je Mourinho svoje dugačko obraćanje.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

SUDAC SE NAŠALIO SA NAVIJAČEM ARSENALA!

Jedan 16-godišnji navijač engleske reprezentacije je odlučio ući na teren i prekinuti susret kvalifikacija za Svjetsko Prvenstvo između Engleske i domaćina Malte.  Zbog svog postupka se našao i pred sudom, a da stvari budu gore sudaca mu se odlučio narugati zbog tima za koji navija. Mladi navijač je prije svog "poduhvata" o planovima obavijestio sve svoje pratitelje na Instagramu, napisavši: "Biti ću uživo na Instagramu...svi gledajte ulijetanje na teren na utakmici Malte i Engleske." On je svoje planove ispunio, ali je priveden od strane policajaca na stadionu, pa se jučer ujutro pojavio pred sudom na Malti. Ovaj neimenovani navijač je kažnjen jednogodišnjom zabranom posjećivanja sportskih događaja na Malti, a tokom pojavljivanja pred sudom, sudaca Joe Mifsud ga je pitao za koji klub navija. Mladić je odgovorio da je to Arsenal, a sudac mu je šaljivo odgovorio: "Vi uvijek dođete blizu, ali nikada ništa ne osvojite." Inače sudac Mifsud j

IMAM KVALITETU DA IGRAM U JAKO VELIKOM KLUBU IDUĆE SEZONE!

Veznjak Liverpoola Emre Can vjeruje da ima nogometne sposobnosti koje zahtijevaju da sljedeće sezone igra u "jako velikom klubu". Očekuje se da on na ljeto napusti Liverpool kao slobodan igrač jer mu u lipnju ističe ugovor sa Redsima. Can nije uspio da se dogovori oko uslova sa Redsima oko produžetka ugovora i jako se često povezuje sa Juventusom koji je voljan da mu pruži 5.000.000 eura godišnje. Nijemac je rekao da neće donijeti konačnu odluku do ljeta, ali inzistira da bi potencijalni klub koji ga želi trebalo da bude spreman dobro da plati to zadovoljstvo. Nema problem Can da igra u bilo kojoj od jačih liga... "Naravno da me i Bundesliga interesira, zašto da ne? Iako moram da kažem da je kvaliteta lige pala posljednjih godina" , rekao je Can. Naravno da mu se Premier liga sviđa zbog novca. "Klubovi iz Premier lige imaju snagu da potroše više novca na igrače od bundesligaša. To je jako, jako važno za nogometaše " , iskren je Can. Gdje vidi

Sve će to Džeko pozlatiti

Sjećam se, negdje prije godinu dana, gledao sam košarkašku utakmicu između Crvene Zvezde i  CSKA Moskve. Na toj utakmici sam vidio nešto što je na Balkanu opće prihvaćena stvar. Navijači Crvene Zvezde (doduše mlađa publika), je vrijeđala i zviždala svom idolu Milošu Teodošiću. Čovjeku koji je puno dao tom klubu, koji je dao još duplo više samoj košarkaškoj reprezentaciji Srbije, koji je 3 puta više napravio za svoju državu. Pitate se kakve veze ima Teodošić sa Džekom? Sve je već to Edin Džeko proživio. Na Balkanu je klasična priča. Ljudi umorni od politike i lošeg života, jedino veselje traže u sportu (odnosno nogometu). Kada ljubimac zabija i vuče sam ekipu ili reprezentaciju, onda ga se diže do neba, svatko bio dao i zadnju koricu kruha za svog idola koji ga uveseljava u napaćenom životu. Tako je i u susjednoj nam državi Bosni i Hercegovini. Edin Džeko je karijeru počeo još davne 1996. godine u pogonu nogometnog kluba Željezničara. Tek 2003. godine potpisuje prvi profe